Bölüm Kuralları ve Şikayet Konu Şablonu

Status
Not open for further replies.

Admin

Administrator
Staff member
Şikayetçiyim Kategorisi Kuralları:

  1. Açılan konularda mutlaka kanıt bulunmalıdır, kanıtsız şikayetler onaylanmaz, ısrarla kanıtsız konu açılması durumunda, yönetim tarafından gerekli cezai işlem uygulanacaktır.
  2. Küfür, hakaret veya kişilik haklarını ihlal eden mesajlar silinir, bunu yapan üyeye ceza verilecektir.
  3. Bu kategoriye şikayet konusu açan üye Altvturk hakemliğini kabul etmiş sayılır ve yöneticilerin vereceği her türlü kararı kabul edeceğini baştan garanti etmiş olur,
  4. Şikayet konularıyla ilgili verilen kararlar için tekrar şikayet konusu açılamaz, bu kurala uymayan üyeler forumdan uzaklaştırılacaktır.
  5. Altvturk yönetimi veya herhangi bir Altvturk servisi ile ilgili şikayet konusu açılamaz, bu gibi durumlarda doğrudan adminlerle iletişime geçebilirsiniz. ( Forumda ticaret yapan yönetim üyeleri hariç, ticaret yapan yönetim üyelere normal üyeler için geçerli kurallar uygulanır. )
  6. Açılan şikayet konusununda ismi geçmeyen birinin yorum yapması yasaktır.
  7. Baltalama olmaması açısından açılan konu başlıkları Şikayetçiyim adı altında olmalıdır. Kesinlikle isim verilmemelidir.
  8. Yukarıda yazılı olmasa bile Altvturk yönetimi çeşitli durumlarda insiyatif kullanarak karar verebilir.
Şikayetçiyim Konu Şablonu:
Şikayetçi Olduğum üye : Üyenin forum profil linki
Şikayet Nedenim : Şikayet nedeni kısa, öz ve anlaşılır şekilde yazılmalı
Kanıtlar : Olaya ait kanıtlar eklenmeli. ( dekont, skype konuşmaları vb )

Şablona uymak zorunlu değildir fakat bu bilgileri mutlaka vermeniz gerekir, ek bilgiler verebilirsiniz.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top